Tuesday, April 12, 2011

i am so lonely

i am so lonely
aku hanya ditemani habuk
di atas almari lama
yang usang
atau pun aku di letakkan
di dalam almari cantik
hanya sebagai hiasan semata

i am so lonely
aku hanya di buka bila
engkau nak exame
aku hanya di baca bila
engkau susah
aku hanya di tela'ah bila
engkau ingin menjadikan aku bahan penguat hujah mu
aku hanya di jadikan hadiah
bila engkau ingin mendirikan mahligai bahagia

i am so lonely
aku diturunkan untuk mu
aku diturunkan untuk memimpin mu
aku diturunkan untuk menyelamatkan mu
aku diturunkan oleh Tuhan mu dan Tuhan ku

i am so lonely
sekarang kau tinggalkan aku
sekarang kau tak pandang aku
sekarang kau tak memahami aku
sekarang kau jauhkan diri dari aku
tapi ingat suatu masa
kau akan tercari-cari aku
kau akan rindukan aku
kau akan merayu aku
dan kau akan menyesal meninggalkan aku

i am so lonely
suatu hari bila kuasa tuhan mu dan tuhan ku
mengotakan janji-Nya
menjemputku pulang ke tempat asalku
bila mana engkau mencariku tapi
aku tidk mampu lagi menolongmu ketahuilah
engkau adalah orang yang rugi....

2 comments: